На врх

Хроно производи
"Доручкуј као краљ, ручај као принц, вечерај као сиромах"
Главна смерница хроно исхране

Доручкуј као краљ, ручај као принц, вечерај као сиромах
Сазнај више

Хроно исхрана је, како и сам назив каже, исхрана по сатници. Није битно да ли сваки дан једете у исто време, већ да пратите сатницу између оброка. Цела исхрана је базирана на раду панкреаса и инсулина и зато је битно да се у просеку једе на пет сати.

Не морате да будете тачни у минут, али је добро да сваки дан пратите ритам.
Обавезна су три квалитетна оброка без грицкања између њих.

У хроно исхрани доручак најважнији. Не само да је дозвољено мешање протеина, масти и угљених хидрата, већ је и обавезно, јер наш организам ове комбинације најбоље може ујутру да искористи. Најбољи пример за доручак: Хлеб од интегралног брашна, путер и јаја.

Ручак представља неку врсту допуне батерија и препоручује се месо са поврћем и доста салате. Уколико немате проблем са килажом, угљене хидрате можете понекад да приуштите и за ручак, али се они никад не мешају са протеинима. Можете да поједете пасту од интегралног брашна, али са поврћем. Ово правило, на пример, не важи у Франсцуској, земљи одакле је ова исхрана и потекла. Тако је код њих у реду повремено мешати протеине и угљене хидрате, али не у великој мери. Тачно се зна која количина може да се поједе уз ручак.
Најбољи пример за ручак: Барена јунетина са реном и великом свежом салатом.

Вечера би требало да буде "најтања", али не по питању количине, већ по питању масти и шећера, односно угљених хидрата. Протеин је увече обавезан.
Најбољи пример за вечеру: Омлет од беланаца и зелена салата.
Ова исхрана је постала популарна из неколико разлога: делотворна је, нема бројања калорија и количина и нема неког већег одрицања. Скоро све намирнице су дозвољене. Једино се препоручује избацивање белог шећера и млека.
Али то не значи да никад нећете појести нешто слатко. Ако немате проблем са вишком килограма, можете да се частите с ужином, али у поподневним часовима. Препоручује се свеже воће, суво воће, орашасти плодови и црна чоколада. Можете повремено да поједете и колач, али то не би требало да се дешава сваког дана.
Хроно исхрану је осмислио француски лекар Алан Делабос још 1986. године и основни принципи се до данас нису мењали. Обавезна су три оброка, а главна смерница би требало да буде:
"Доручкуј као краљ, ручај као принц, вечерај као сиромах".

Х&К Хроно салата са лососом

У хроно исхрани важно је имати 3 квалитетна оброка. Зато није свеједно шта ћете ручат... Прочитај више

Х&К Хроно салата са пилетином

У хроно исхрани важно је имати 3 квалитетна оброка. Зато није свеједно шта ћете ручат... Прочитај више

Х&К Хроно сендвич са пршутом

Х&К хроно бесквасни хлеб настао је у консултацији са нашим водећим хрононутрицио... Прочитај више

Х&К Хроно сендивч са авокадом

Х&К хроно бесквасни хлеб настао је у консултацији са нашим водећим хрононутрицио... Прочитај више

Х&К Хроно бесквасни хлеб

Х&К хроно бесквасни хлеб настао је у консултацији са нашим водећим хрононутрицио... Прочитај више

Х&К Хроно погачица са чварцима

Чварци су ОК. Чварци су здрави и допуштени у дијеталној прехрани. Али, искључиво ... Прочитај више

Хроно хлеб

Састојци: ражано брашно, спелтино брашно, хељдино брашно, семенке лана, вода, со, ража... Прочитај више

Х&К Хроно проја

Хлеб&Кифле из сезоне у сезону успевају да маштовито и вешто, у оригиналним рецеп... Прочитај више